14 Mac 2011

::: Hari Ni, Hari....... :::

.......Lahir Mamalieyna!!!! ^_^


Happy Birthday Kak Eina...
Moga panjang umur dan murah rezki
Moga segala yang diimpikan akan tercapai
Dan semoga bahagia dan ceria2 selalu di samping orang2 tersayang

Tak mo sedih2 ye...
Kami sume ada utk ceriakan Kak Eina :)


p/s : Happy Birthday in advance to Arif Haidar jugak!
Kejap je rasenya, Arif dah 2 thn pun
Jadi anak yang soleh ye sayang...

drp :
Nad@MamaZakwan
&
Zakwan Afif Najmi
^_^

3 comments:

[-suziey-] berkata...

salam nad..lama xmasuk sini..mood bw baru mai :p

best je besday anak n mama dekat2 kan..hiks..senang nk celebrate :)

syawalsimpsons berkata...

HAPPY BUFDAY 2 MAMALIEYNA 2..EHEHHE...SEBUK JE SUE NI..HEHEHHE...SEMOGA PANJANG UMO

mamalieyna berkata...

waaah terharunye weeeh..

thanks nad...terharu cam nak nanges je nih..hehe..tp kenyataannya kak eina senyum sampai ke telinga ni...hehe..

kamo dan kamo mmg sangat menceriakan hariKu..lalala...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...