02 Mac 2011

:: Belajar JELIRKAN LIDAH Gaya Mama, Haha! ::

Tajuk tak bleh blah! Haha!
Ni suma gara2 nak ajar Zakwan makan aiskrim la ni, hehe

Zakwan tak penah makan aiskrim kon
Biasanya Zakwan makan aiskrim mangkuk

Tapi malam tadi
Zakwan ngade nak makan aiskrim kon
Tapi Zakwan tak reti nak makan!
Heheehehe...

Sikit jek lidah dijelirnya, haha!

Biasanya bila makan aiskrim mangkuk
Zakwan pandai la suap sendri guna sudu
Aiskrim kon ni pulak
Zakwan perlu ada skil2 utk menjilat aiskrim tu
Hahaha! :)

Alolololo....... =p

Zakwan kena jelir lebih sket tu..
Ikut gaya Mama ni ha.....

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

Hahahahahaha...!!!!!
Wat malu jek! Bluek..! =p

Looking for gifts for birthday, wedding, anniversary etc?

5 comments:

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis berkata...

ha...ha...sama macam mak2 kita nak suap anak2nya makan nasik, mesti mulut mak2 kita nganga kan kalo nak suapkan nasik tu masuk mulut anak2, balqis dah pandai jilat aiskrim tu, sebab dia penggemar tegar aiskrim...nad hadiah dah dapat shantek sangat2 TQ ye

eb ezrin2 berkata...

g2 eh?... ha ha ha

mamalieyna berkata...

hahaha..mama adalah contoh terbaeeeek! ekeke..

nad, arif pun tak reti makan eskem, dh masuk 2 tahun jrg bg can dia makan eskem..hu~

Sitisifir10 berkata...

aih..lama dah eh rasanya tk makan eskrem...nak jugakkk

ummiaqeef berkata...

hahaha..mak dia kuat jelir ek? ekekeke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...