01 Mac 2011

♥ Ada Serupa POCOYO Tak? ^_^ ♥

Salam
Selamat pagi nak membawa ke tengah hari..!!!
^_^
Punya panjang ucap selamat, hehe..
Lambat ber entry..
Layan Zakwan ni ha..
Hehehehe.. (alasan! :P)

Nak kongsi ngan kawan2
Ada serupa POCOYO tak? Hehehehe....
Zakwan suka tiru gaya Pocoyo joget2 tu
Comey jek, hehe...






Tu belum lagu2 kartun2 Channel 613 yang lain
Setiap satu ada gaya joget yang berlainan
Sape ajar ntah, haha! =)


Looking for gifts for birthday, wedding, anniversary etc?

7 comments:

ibu qaleesya berkata...

budak2 kak.. suka meniru benda baru.. hehe

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis berkata...

sama cam balqis la ni suka tengok citer pocoyo tu...comey je zakwan klik2 HB kat sini, nad tak tukar lagik ke banner HB kat atas tu?

Hidayah berkata...

Jose pun suke Pocoyo..bukan sng nak bg dia duduk tgk tv tp Pocoyo dia boleh tgk sampai abih

ummiaqeef berkata...

pengaruh kartun gamaknye..budak² cepat meniru kan..

Gieyana berkata...

mmg nk sama ler sket2..sure anak ko addicted ni..:D

mamalieyna berkata...

hehe comel!...arif lama tak dpt layan channel 613...hu~ cian dia..kalau tak dh expert joget cam abg zakwan..hee~

kayyana berkata...

ada gak.. time pocoyo joget mcm zakwan.. hehehe.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...