11 Februari 2011

::: Zakwan Yang COMEYYYY..!!!! :::

Sape lagi nak puji lebih2 kalu bukan mak sendrik..
Hehhe.. :)


Petang2 ni malas nak serabut kepala, hehe..
Saje nak kongsi ngan kawan2 Mama
Gambar Zakwan yg ter'latest' :)

Zakwan dah pandai dah..
Suka bola sepak
Tak macam dulu..
Asek kaco perkakas dapur Mama jek
Hehehhe...


Gaya pemain bola ada dah, hehe..
Baju sendat sebab perut Zakwan boroi! Haha!


Suke sgt la tu dpt pakai jersi
Sama ngan Messi plak tu,hehe...


Apa la yg ditenungnya tu, huhu!


Ok, tu je kawan2..
Selamat Berhujung Minggu..!!!
Windu kowang2 sume...!! :)
Looking for gifts for birthday, wedding, anniversary etc?

6 comments:

mamalieyna berkata...

memang comel! perut pun comel..ihiks..tenung perut vuncit ke zakwan..ekeke...

ADEEYA berkata...

Haha kecik2 perut boroi dah besar nanti mesti tough and handsome weee~ ;)

Cute MuM berkata...

kebetulan pulak..
zakwan anak Nad pakai baju Barcelona
zaquan anak sweetmama pakai baju MU..

dua2 pon comel..

EiJa ZaQuaN berkata...

mmg ada gaya..siap ngan bola lagi..

adeii kebetelun pulak eija pun baru jerk post n3 ttg zaquan ngan jersi bola dia..

karipapsayur berkata...

Ada apa dalam perut tu nak oiii??

hehehehhe

Meh join Giveaway termudah di sini!

BIONIC WOMEN berkata...

nnti jadi pemain bola sepak yg hebat yea wawan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...