22 Februari 2011

♥ Yeay, Yeay.. NUFFNANG Baek! ♥

Bunga2 riang, yeay! :)


Baru je sat tadi pi klik2 Nuffnang
Mr Nuff kasik BE baru rupenya...
(BE ke-4 utk 2011, pertama utk blog ini)
Suka, suka, suka..!

Harap2 nya dapat la bertahan lama
Harap2 nya dapat la Mr Nuff kasik lagi 2-3 ketul, hehe..
Mekaseh Mr. Nuffnang! :)


Looking for gifts for birthday, wedding, anniversary etc?

10 comments:

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ berkata...

tahniah mama zakwan..
huhuhu, ai takleh lg BE tuk thn ni.. :P
**sedeyy**

bonda dadif aka akish berkata...

tumpang suke juge utk mama zakwan..

=)

azura samsuddin berkata...

beshnye mamazakwan, zura lum lg dpt BE utk 2011 ni, yg 2010 tu dah ME pun tgh bulan 1 ritu..

bile2lah nak dpt, tahniah rezeki mamazakwan ;)

klik HB skali..

EiJa ZaQuaN berkata...

wah bestnya..
x pernah lagi dpt BE utk thn 2011 ni..

mama rifQy berkata...

walllaaaa..ade 4 dahh untuk tahun 2011??adussss..na sgt2 ciput!!

mamalieyna berkata...

gitu ke..best la..eina lak...dia merajuk dh lama la, tiap minggu cek, statik je amount, cam tak caya..huuu~ mgkn jrg BW kot..huu~

Adyshariz berkata...

harap nuff dtg blog sy gak..hhu

Gieyana berkata...

Tahniah2...syukur, rezeki tue kan..:D

zahidah dihaz berkata...

tahniah sis...lama dah tak dapat BE


New Entry: Keputusan SPM 2010

farra8979 berkata...

wah, bestnye... rase cam lame dh x de BE... huhuhu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...