11 Februari 2011

::: Sekali Tersilap Da.... MALU! =p :::

Mama selalu sangat tersilap..!
Bila pikir2 balik cam malu pun ada, hehehe....
Kawan2 penah tak tersilap cam Mama ni????

Alkisahnya,
Hari ni besday MamaAerish @ EB
Happy Birthday, dear..! :)

Setelah EB kasik tau umo nya bape
(ada kat entry besday dia)
Baru la Mama tau dia pangkat kakak ngan Mama
Sangat2 malu..!

Yela, apa taknya...
Selama ni panggil / bahasakan EB, EB jek..
Rupa2nya beza umo kami 5thn...! Jauh tu..
Errr, pasni saya panggil Kakak EB la ek..huhu!
Sori sesangat...!

Lagi 1 kes lagi la... Hahaha..!!
Mama ni, asal nampak anak dah 2 @ lebih
Trus je panggil akak
Sedangkan org tu lagi muda @ sebaya jek ngan Mama
Kelakor la..!
Yang dah terkena...
~ Ayu @ Sidratul Muntaha (rupa2nya sebaya daa...)
~ Nurul Azham (rupa2nya muda 1thn, huhu!)
Maaf ye kawan2 ku..!

Adoi la hai...!
Kengkadang bila pikir2 balik
Tergelak sengsorang Mama dibuatnya.. Heheh..

p/s :
pasni nak check kat FB la..kengkadang ade yg letak tarikh lahir kan?
so, bleh la betulkan balik keadaan, hehehehe...



Looking for gifts for birthday, wedding, anniversary etc?

11 comments:

BIONIC WOMEN berkata...

x kisah org yg lebih muda panggil nama jer..terasa muda gitu..huhu

SyUhAdA berkata...

tu la..
kdg2 kte tak tau tp main agk je..
hehe~

eima berkata...

cam aku plak ..even aku rasa ko lebih tua...
sbb aku lebih selesa ckp aku ko .. no limit whatever it is ..aku respek u all
belh ke cam tu ...
aku tak mo ade tembok penghalang dlm persahabatan ....

nurulazham berkata...

hehe..
mmg kdg2 mcm tu ler nad..
(eh, boleh x panggil nama jek?? tua setahun je, xpe kan?ekekek..rasa muda gitu..)

nruul pun kalau setakat tua setahun dua, panggil nama je..kalau sampai 5tahun, segan jugak kan..ekekeke

**sbnrnya nak tanya bab2 umur ni awal2 takut ada yg sensitif..sbb umo ni kira benda yg sensitip jugak, kan..ni mesti lepas add kat FB ni kan..sumenye terbongkar sudah..hehehehee

Huda berkata...

me tahun ni baru 27 :) nk panggil akak nad ke tidak? hehehe..tp kak ayu aka sidratul muntaha tu kata panggil nama sudah :)

Nafisa81 berkata...

sbb tu suka taruk 81 kat belakang nama..supaya org dapat agak tu tahun lahir kita...

✿ etiey ✿ berkata...

blogger kena letak umur la patutnya kan.. dah tak keruan.. nak panggil mama zakwan apa.. huhu.

nursalwa berkata...

kebetulan plak.. salwa baru plan nak wat entry nie tp akak da wat dulu..
itu ar.. salwa perasan, kiter ader anak nie, umo kiter xbape nak amik kira sgt.. kekadang kiter nak panggil org tue kakak atau adik, kiter tgk anak dia.. klau anak dia da besar dr anak kiter, kiter panggil dia kakak.. tp klau anak kiter lg besar dr anak dia, kiter ar kakak..

lia berkata...

kalau aku bahasakan diri as akak, x segan sgt kalau org tu g berusia... sbb muka aku mmg nmpk tua ngeh3...

mamalieyna berkata...

hehe..takpe kesalahan yg boleh dimaafkan..hehe..eina pun taktau kita ni pangkat apa eh..kwn2 kot..bkn kakak or adik..hehe..takpe still panggl Nad..

Ya ALya berkata...

hehehe...sebaya ke umur kita@mama zakwan lagi muda dr ya.....tapi ya tak kisah la nak panggil apa pun....setakat nama pun boleh je.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...