18 Februari 2011

:: NUFFNANGKU ~ Iklan Menari2 Tapi Takde BE! ::

Perginya 2 ketul sekaligus
Gantinya seketul jek!

Jadikla drpd takde, huhu!
Apa yang 2? Apa yg 1?
BE

2 BE sblm ni yang baru jek dpt bulan lepas
Dah selamat jadik ME
Redha saje..
Baru jek digantikan dgn BE yang baru
Kali ni tak tau la brape lama pulak bertahannya

Tapi macam ada 1 kepelikan sket la
BE - BE yang Mama dapat sumenya
Hasil drpd blog online biz Mama ~ Zakwan & Kawan2 Punya
Takde pun drpd personal blog Mama ni
Apatah lagi kalu dr blog contest Mama

Sedangkan iklan banyak je menari2 dari setiap sudut
kat kedua2 blog Mama tu

Takpe2, ada rezki la tu nanti....
Ameeennn... ^_^






Looking for gifts for birthday, wedding, anniversary etc?

2 comments:

munna berkata...

munna pun dah lama BE tak menyinggah kat blog munna

eima berkata...

tatau nk komen pe .. tetiba blur ... bleh ke komen cam ni ??haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...