07 Februari 2011

::: Nuffnang, owh Nuffnang..! :::


Tadi baru jek citer pasal berita gumbira dr Nuffnang
Tetibe ade pulak berita sedih, huhu!

Semalam ada BW ke blog INI
Kak Zety citer menda yang sama
Dengan yang Mama alami ni..
Kawan2 yang lain cam Mama gak tak?

Mulanya Mama takde la rase pelik sangat2
Sebabnya blog udang kering cam Mama ni
Memang tak ramai visitor yang sudi menyinggah
Heheheeheh..

Tapi bertambah kepelikannya
Bila, Mama Umar Maryam pun mengalami naseb yang sama!
Hemmmm
Sape nak jawab tu?

Cube tgk kat pic tu..
4 Feb = 0
Takde visitor langsung!
Pelik, pelik...



Looking for gifts for birthday, wedding, anniversary etc?

8 comments:

eima berkata...

nuffnang dah tak dak duit nk byr kat korg kot .....

eima berkata...

nuffnang dah tak dak duit nk byr kat korg kot .....

mummy_ayu berkata...

dear..samala .ayu pun4 feb tu takde visitor langusng..sama kes mcm nie la...kenapa yer..ada problema apa2 kot...

~ana~ berkata...

ana pun ada terbc kat blog zety psl ni..tgk2 bila ana check kat nuffnang, ana pun mengalami nasib yg sama...sistem down kot..tu yg jd gitu tu...

mamalieyna berkata...

eh bleh plak gitu ye..kesilapan teknikal kot..eina pun belum cek lg nuff..dh lama tak bkk seminggu jugak ni..ntah2 nasib yg sama..huhu..

salam rindu buat kamo n zakwan! muaah..hehe..

Ummi Iman berkata...

eh... same ngn emi... 4 feb kosong yilek... huhu..

SYaMiLa berkata...

sama la ngn kak sya pun....huhuhu

fa10 berkata...

haah la.. kita pun sama la..0!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...