18 Februari 2011

Ke IKEA untuk PERTAMA KALI....

Dalam tahun 2011, yeay!
Suka, suka, suka! :)

Bila baca blog semalam
Ramai gak yg gi Ikea time cuti Maulidur Rasul aritu
Mama & famili pun gi ari Selasa aritu

Kalau la tau ramai yang gi
Bleh set untuk berjumpa -jumpaan, hehe...
Takpe la, takde rezki... Lenkali maybe?
Heheehe....

Mama memang suke berjalan kat Ikea ni
Banyak dapat idea / inspirasi untuk deko2 umah
Takpe takde la beli macam2 pun
Saje jenjalan mencuci mata
(Boleh caya ke? Haha!)


Port yang paling Zakwan suka :)


Ni lagi 1.. Brape round tah Zakwan maen
Penat nak tunggu! Bila tak dpt, meraung!



Suka sgt la Zakwan dpt menda yg saiz2 cam dia jugak :)


Rehat kejap sambil jamu selera kat dlm Ikano
Zakwan bawak bekal roti canai! =P

Ada sesuatu yang Mama belikan utk Zakwan
Sebab Mama tgk
Zakwan ada segala macam lori & kete mainan
Mama belikan la 1 menda ni yang boleh main skali dgn mainan dia tu
Agak2nya, apa ye.....?
Hemmmmmmm...





Looking for gifts for birthday, wedding, anniversary etc?

5 comments:

♥ Mrs.Eady ♥ berkata...

aiks..ku pun berada disana dr pkl 11 pg smpai ptg..huhu..

dilazfamily berkata...

seronok Zakwan Mama bawa jalan-jalan.
QISTINA nak ikut jalan-jalan lagi boleh?

eima berkata...

ball kecik2 wat angkut ngan lori pas bulldozer leh jengkaut bubuh dlm lori ...hahaha

Gieyana berkata...

syoknya g sini kan! Sure kalau da duit byk mau berlori2 beli! Nasib baik jauh jer nih! Kalau idak sure tiap2 minggu sy terjah! Cuci2 mata pon dh ok dh...

Nie sure belikan Zakwan kerusi comeyy tue kan!

deena awanis berkata...

lamanye x berjalan ke IKEA..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...