23 Februari 2011

:: Dah TAK ENSEM! ::

Sape yang dah tak ensem? Zakwan....?!

Ye, betul!
Ramai yang cakap Zakwan dah tak ensem skrg, huhu!
Atok Zakwan cakap... Nenek Zakwan pun cakap jugak
Sebabnya?????
Sebab Zakwan dah potong rambut!
^_^v

Nampak pusar kat kepala Zakwan tu, hehe..

Huhu.. Nampak cam dah besor je...

Ni gambar 2mggu lepas


Sume orang suka bila rambut Zakwan panjang
Ala2 Lionel Messi (pemain bola Barcelona) & messy =p
Tapi Mama ksian tgk Zakwan
Rimas pun ada nengoknya
Tu yang Mama ajak Papa pi potong rambut Zakwan
Takpe la..
Rambut Zakwan cepat panjang :)

Looking for gifts for birthday, wedding, anniversary etc?

3 comments:

ummiaqeef berkata...

ensem je..hehe..aqeef pun rambut dia dah panjang. nak gunting kat kedai kang dia buat drama king pulak. bese abah dia gondolkan je. tp ingat nak trim je,susah buat sendiri.

Gieyana berkata...

mmg Zakwan da pusar kt depan ka..still nmpak encem nie..;D

nnt simpan rmbut dier jd pnjang balik ar..lgpon rmbut dier straight jer x sm cm Nureen..kinting2..pastu x nak sikat lak..tht why kena potong pendek..huhuu

eima berkata...

suka budak rambut pendek ...
tp wawan ttp comey .. tak dpt bygkan klu fahim dan wawan bersatu .. cam ne la karenah diorgkan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...