11 Januari 2011

::: ZaKWaN TaKDe MaiNaN LaiN..... :::

Percaya tak?

Sure ramai tak percaya, hehe...
Zakwan memang takde mainan lain selain
Segala macam lori2, kereta2 & traktor2 nya!


Zakwan takde la robot mainan ke, senapang @ pistol mainan ke
Kalu gi mana2, memang mainan yg dalam kategori pengangkutan
Ni jugak yang dicarinya

Mainan2 Zakwan masa kecik2 dulu (ceh, kecik la sgt! =P)
Dah bagi kat Baby Adib
Cuma skrg ni Mama rase cam nak bykkan beli buku2 la
Lego pun Mama tak tercari2 lagi, huhu!
Ksian kat Zakwan sbb main ngan kotak2 je ^_^


10 comments:

eLYies berkata...

banyaknya keje..aqil langsung takde lagi kete..dok main mainan kakak..cenderung ke arah mainan masak2..hahahha

Nad @ MamaZakwan berkata...

elyies ~ wah, bleh jadik chef la nnt..chef aqil :P

Cyda Acme berkata...

wahh ... bagusnya zakwan. menan bersusun cantik lagik tuh. Kalo Adli nya menan ... dah abis ranap dah. Menan keta or truck kebykkannya kalo tak tayar tercabut, kepala tah hilang kemana. Samalah kalo menan patung spiderman or ultraman. Dah jadik OKU dah dorg tuh sumer hu3

ujee berkata...

zakwan cermat jaga mainan dia..
kalo ryan..beli x sampai 10 minit dah rosak...kalo ultraman tu jgn cerite lah..patah tgn lain..ilang kepala lain...huhuhuuu....

Cik Jue berkata...

memang betul semuanye lori n kereta je...nak jadi pencipta kereta keluran sendiri ni satu hari nanti..jangan lupa letak nama mama

maszmadi berkata...

ha, ni boleh jadi menteri pengangkutan besar nanti..

mamalieyna berkata...

banyaknyee...masih dlm kondisi yg baik nmpknye tu..bagus la sukakan sesuatu menan je, leh buat koleksi, comel jer..^_^..uiiik nak ke mana pakai safety helmet tu zakwan..hehe..

BIONIC WOMEN berkata...

Dhiya lebih suka mainan yg berunsurkan muzik...
zakwan nak jd engineer kereta kot besar nnti..hehe

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis berkata...

wah banyaknya menan zakwan, kalo balqis punyer semua dah hancur...hu...hu...

eima berkata...

boleh jd cam bob the builder la ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...