17 Januari 2011

:: ZaKWaN KeMaLaNGaN.... ::

Alhamdulillah takde apa2 yang teruk
Cuma kemalangan kecil
Bibirnya saje berdarah sket
Tapi Mama cuak jugak la
Sebab 1st time Zakwan kecederaan sampai berdarah2 ni



Bibir Zakwan terkena laci kabinet dapur
Zakwan main bukak tutup, bukak tutup
Skali Zakwan 'terbukak' laci tu laju
Terus la 'gedegang' kene kat bibir!

Mama dah pesan bape kali dah tak mo main gitu
Zakwan ni pulak jenis yang lagi dilarang lagi dibuat
Bila dah kena baru dia tau nape Mama larang!

Naseb baek takde cedera teruk
Patah gigi ke, gusi berdarah ke
Zakwan pun Alhamdulillah ok, nanges pun kejap je
Maybe sebab terkejut
Nak letak minyak Papa tak kasi
Zakwan tido baru letak, huhu!


Adui, Zakwan, Zakwan...
Tak pasal2 semalam (16/1/2011)
Pertama kali Zakwan dapat 'tanda' sebagai anak lelaki
^_^

10 comments:

MRS. K berkata...

nanti lepas ni die ingat la tu, kat dapo bukan tempat main.. hehehe

Nadiah Sidek berkata...

siannya zakwan..moga cepat baik luka tu..

Nad @ MamaZakwan berkata...

mrs k ~ tu la..moga dia igt pasni :)

nadiah ~ dah tak igt luka dah skrg ni..sebuk main jek..huhu!

Zaidah berkata...

semoga cepat sembuh yer zakwan....lain kali jangan nenakal tau...

BIONIC WOMEN berkata...

uihhh...skit pun sian jugak kat anak kan??? letak madu ler Nad..sedap aper zakwan jilat2..hehe..

ibu_Arifa berkata...

kesiannyer...besar jgk tu.. moga cepat sembuh yer sayang :)

mummy_ayu berkata...

ala ciannya...walaupun cikit kita cuak gak..tapi nie baru kata hero ...
harap cepat sembuh & baik2 main nanti...

mamaqari berkata...

kesian zakwan..xpe lelaki mesti lasak ye zakwan..hehehe

Nad @ MamaZakwan berkata...

zaidah ~ ok aunty zai...

eily ~ letak madu ek? ooo, ok2 tq!~

ibu arifa ~ tq aunty..

mummy ayu ~ nanges kejap je..dh trus main balik..mmg hero =p

mamaqari ~ btul tu aunty..mama ni yg terlebih risau, hehe

eima berkata...

kesiannye ... fahim penah gak pecah bibir gitu sbb jatuh basikal ...
jgn wawan tak leh nk nyusu sudah la ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...