21 Januari 2011

:: Zakwan Dah Pegang Salji ~ Teruja! :) ::

Syukur!
Percutian sehari jek, tapi sangat BEST! :)
Cuti Am sempena Thaipusam smlm
Kami ke......
Bukit Cahaya Seri Alam (Bukit Cerakah) Shah Alam
^_^

Mama pun kalu bleh nak syorkan kawan2 bawak famili dtg sini jugak
Dengan harga yang SANGAT MURAH
Kawan2 dapat menikmati keindahan flora dan fauna
Secara tak langsung dpt la didik anak2 tentang betapa pentingnya alam sekitar
Dan yang paling best, aktiviti dapat dilakukan 1 famili
Tu yang paling penting ~ mengeratkan hubungan kekeluargaan! :)

Zakwan sgt la teruja!
Seronok kami tgk Zakwan
Sebab ni la 1st time dia dapat jalan2
Dalam suasana redup, segar & nyaman di kelilingi pokok2
:)

Harga tiket utk dewasa ~ RM3 shj! (seorg)
Harga tiket utk kanak2 (4thn-12thn) ~ RM1 shj! (seorg)
Bawah 4 thn ~ FREE!
Harga tiket utk rumah bermusim ~ sama seperti di atas
Nak sewa basikal pun boleh ~ RM5/jam pertama, RM1/jam berikutnya


Mula2 sampai, lepas dah byr tiket
Kami naik bas yg disediakan free
Singgah rumah 4 musim
Kebetulan sekarang ni tgh musim salji
Merasa la Zakwan pegang salji! :)
Seronok kemain lagi si Zakwan, hehe
(Mak pak nye pun sama, haha! =p)


KAMI! :) ~ of coz la... selftimer! :)

Motif ~ bukan nak tunjuk 'muntut' tau! Haha!!
Nak tunjuk Mama & Zakwan pakai baju yg sama, hehe.. :)

Sampai dah, yeay! :)

Tu dia... betapa teruja nya Zakwan! :)
Tak pakai baju sejuk plak tu, hehe...

Papa & Zakwan pulak! :)

Hahahaha...! Paling lawak! :)
Papa nak ajak wat aksi lompat2
Tak sempat, wakaka!!! =)

Papa! :)

Zakwan nampak playground ~ Wajib singgah!
Karang ngamuk budak tecit tu, hehe... :)


Insya Allah nnt Zakwan belajar kat oversea,
Dapat la Mama n Papa gi tgk2 Zakwan kt sana, huhu!
Main salji betul2 pulak :)
(berangan saje, takde kene bayar, hehe... =P)

9 comments:

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis berkata...

wah bestnya nad, teruja jugak la nak pi dekat je dgn rumah kita tu...

Sari berkata...

bestnya layan salji..
zakwan, untie nk skit ble?

Zakilah berkata...

salam,,,wah best nyer,,saya tinggal kat sebelah tu sajer tp x kesempatan nak gi ctu...best kan tempat tu.insyallah nnati Hidayatul sekeluarga akan menyusul

lily azliyana @ mama zara berkata...

bestnye dpt pegang salji yek..kite pernah 2 kali gi umah 4 musim ni tp dua2 kali pon terpergi mase musim Autumn..hehehe

nway, insyaAllah, impian mama tercapai nnti k..Zakwan dpt studi kat obesea nun..amin..=)

✿etiey erywan✿ berkata...

wahh cam best jer... nasib baik semalam tak ujan kalau tak lencun lol korang erk..

[-suziey-] berkata...

waaaa murah giler ek....bole la bawa aQeel main snow..

cantik la baju tu..sedondon..cute jek..ade version beso dan kecik :D

BIONIC WOMEN berkata...

kita dah pergi aritu...sejuk giler kan dalam tuh..
Seronok jugak, tapi taman haiwan dia xder haiwan pun..x banyak pun tempat kami pergi..rumah 4musim ngan taman haiwan jer, yg lain2 tu tunggu Dhiya besar skit

eima berkata...

bj mickey tu nad ade jual ke ...
set abah mama fahim ade ke ??

maszmadi berkata...

eee cam best jerk..... tapi rasa cam jauh lak nak gi shah alam tu, dulu time belaja selalu gak pi, wat projek kelas..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...