20 Januari 2011

:: Otak~Otak.. Bukan HoTak~HoTaK...::

Btul, btul..
Nak citer pasal makanan Otak2
Bukan nak marah2 orang, hehehe..



Kat area tmpt tinggal Mama ni
Memang sangat lah payah nak mencari Otak2 ni
Tempat org lain tak yah citer la..
Rasenye, byk kot kt pasar malam ke, restoran ke..kan?
Tapi kat tmpt Mama ni, bukan kate restoran
Kat pasar malam pun takde jual!!
Sangat sedih... Ceruk jugak tempat ku ini gamaknye, huhu!

Nak dijadikan citer,
Bila dah ngidam yg ngade2 ni,
Cara paling senang adalah dengan membeli yg frozen punya
Pastu bakor jek sendrik
Tak yah la nak membazir duit minyak
Nak ke hulu ke hilir mencarik
Tapi mmg la.. Rasenya takde nye sama
Takpe la, janji dpt la merasa kat tekak ni...




Alhamdulillah...
Syukur, dapat jugak makan otak2...
Teringat masa dok JB
Nak makan apa... Sume ada!! ^_^

~autopublish~

6 comments:

ADEEYA berkata...

Hehehe yum yum :D

♥♥azatiesayang ♥♥ berkata...

salam Nadia..ngalahkn org ngidam lak..kt sini byk jual kt pasar mlm tp k.atie xbape suker..ngeee

eima berkata...

klu kat belah pantai timur ngan selatan lain kan otak2 diorg ...
aku tak brape suka kedua2 nye tp aku suka sata ..heheh

ade jual yg frozen ke ??kat mana tu

BIONIC WOMEN berkata...

kat sini pun kalau ada jual x berapa nak sedap..kat pahang memang senang nak cari menda nih...memang ramai org buat..kekadang kalau rasa nak makan gi jer umah makcik sorang tuh n order..

SYaMiLa berkata...

sedapnya..kat sini mmg byk...hari2 blh makan...he3...

My recent post "NEW!!! HOT DESIGN GAP PYJAMAS"

QiQi's Mama Shop berkata...

My fav... =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...