17 Januari 2011

:: Ni La AkiBaT KaLu WaT KeJe TaK SeMeNGGaH..!! ::

Buat lagi keje separuh jalan..
Pastu tinggal2 kan
Pastu dah lupa..
Pastu dah susahkan orang lain..!!
Pastu padan muka sendrik!
Uwaaaa.... Maafkan Mama kawan2 sume!!!



Naseb baek Mama ada kawan2 yang sangat prihatin
Terima kasih banyak2 sbb remind kan Mama
Mama sangat2 hargai komen2 korang!
Mama manusia biasa yang tak lari dr buat silap
Ampun...!



Untuk pengetahuan,
Mama dah betulkan mana yang kurang tu
Untuk yang takde FB, jangan risau...
Itu bukan petanda kawan2 tak boleh join
KLIK SINI UNTUK PENGETAHUAN LANJUT


Segala kekurangan amat2 lah dikesali.....

5 comments:

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis berkata...

tak pe Nad jangan sedey tau, biasalah kita pun ada gak wat silap

MRS. K berkata...

eh, i belum join la!
segera terjah skang..

BIONIC WOMEN berkata...

semalam kita terjah dah asenya..huhu..ke kita salah buat ek..confius nih

Nad @ MamaZakwan berkata...

anje ~ huhu, tula..manusia, tak lari dr kesilapan.

mrs k ~ sila terjah, okey!:)

eily ~ nnt kite tolong check kn ye..

Sidratul Muntaha berkata...

rilek - rilek..
takper..
beselah silap..
ahahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...