15 Januari 2011

::: NaK JuGaK, HuHu..!!! :::

Sangat comel..!!!!
Nak comel cenggini jugak huhu!
Terutama tang perut tu, hikhikhik ^_^
Insya Allah... Moga ada rezkinya buat kami


** sheikh muszaffar & wife pun bakal jadik mommy n daddy
** dgr2 nya elyana pun dah preknen jugak :)
** begitu juga dgn mereka ~ hikhikhikhik... Jangan mare! :)

** kene lebih berusaha ni..~ :) **


9 comments:

mamalieyna berkata...

INSYAALLAH..NNTI REZKI KITA PULAK YE NAD! ME PUN MENANTI2 JUGAK NI..HEHE..

eima berkata...

aku tgh berusaha jugak utk fahim...kesian die ...asek ngaruk je...klu ade adek kurang la kot ngaruk die.....

MamaRifqy berkata...

InsyaALLAH dear!! dunt worry!!

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis berkata...

ha...ha...selamat berusaha k, jom kita sama2 preggy tahun ni k...

ibu MZW @ farah idayu berkata...

insyaAllah pasni ade rezeki zakwan dpt adik plak..hehehe~

lily azliyana @ mama zara berkata...

heheh..taun ni ramai gk blogger dah planning utk tmbah baby..moga ade rezki utk sume k...good luck!!..=D

EiJa ZaQuaN berkata...

insyaallah..kalo ade rezeki x kemana..kena usaha lagi ye..hehe.. :)

farra8979 berkata...

nk jugak... sume org dh... kena berusaha gigih nih... ^_^

hafeez.halim berkata...

uik.. hahaha
Malu i mcm nie.. ;)

Insyaallah Nad, Allah maha mengetahui apa yg terbaek untuk hambanyer. Paperpun, usaha tangga kejayaan.. ngeh ngeh :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...