12 Januari 2011

::: MaMa, NaK KaKaK Mia..! :::

Petang semalam Mama BW ngan Zakwan, hehe...
Mama suruh Zakwan temankan Mama :)

Sampai kat blog Anje
Zakwan dah jerit2.......


"Mama, Mama... Tatak Mia kan? Tatak Mia ni....!"
"Hu, hu... Tatak Mia....!"

Sampai terlompat2!
Seronok sgt dia tgk Kakak Mia kat blog Anje tu, heheh...

Kakak Mia mane?
Anje ada wat entry pasal Kakak Mia ke?

Ha......!
Kalu nak tau, ni la Kakak Mia yg Zakwan dok jerit2 tu...

*
*
*
*
*
*
*
*


Balqis...!!!!!

Balqis la yg Zakwan ingat Kakak Mia tu
Mia Sara Nasuha ~ budak kecik Adamaya @ Tiramisu yg glemer tu, hehe
Zakwan, Zakwan...

Zakwan mmg gitu..
Nampak je cam baya2 si Mia tu,
Jerit2 panggil Mia, Mia..!
Sampaikan penah tu tetibe jek dia cakap
"Mama, nak Tatak Mia.."
Adeyh, pening pening...
Mane Mama nak cari?

Tapi pasni, Mama tau la mana nak ketemukan akwan ngan 'Kakak Mia' nya tu
Hehehehehe....
^_^

Nak tau tak lagi sorang Kakak Mia Zakwan????

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

Tara.....! =P

Ni la dia.... Hahahahaha!! =)

5 comments:

kekucingkatz berkata...

hahaha.....lawok!!

Cik Jue berkata...

bukan main lagi wawan ye...

cikbedahlaser berkata...

ingt kan teratak mia..
sekali kakak mia.. sirap pun jd?? layannnnnn heheheh

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis berkata...

comel zakwan ni, nak jumpa kak mia celup ek, nanti auntie dela ngan mama jumpa zakwan k...wah terharu la nad tup2 nama blog kita glamour kat sini...nanti kita wat back link balik k...

eima berkata...

wah dah pandai kenai artis ...haha wawan ..wawan...
fahim kenai kartun je

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...