02 Januari 2011

Mama Dah Bagi Ajaran Sesat!

Tu sebab orang kata,
Malu Bertanya Sesat Jalan

Sumenya disebabkan entry Mama yang ni
http://zakwan-afif-najmi.blogspot.com/2011/01/trafik-bukan-syarat-utama-utk-dapat-be.html

See.. Memang dah sesat dah pun, huhu!
Pulak tu, dah sebarkan ajaran sesat lagi!
Sangat memalukan..! +_+

Thanks to Anje sbb bagi info pasal entry Mama tu
Secara tak langsung menyedarkan Mama
Tentang apa?
Tentang ~ Jangan malu nak bertanya, karang sesat! Hehehe ^_^

Memang salah Mama tak tanya betul2 kt Nuffnang sendrik tentang ini
Sebab trus je kongsi citer tu, tak check btul2
Kan dah kene se das, haha! =P
Mama mintak maaf ye kalu Mama salah bg info @ ajaran

Mungkin kalu Mama tukar tajuk nye kepada
Backlink & Up Trafik ~ Tak Salah Tolong-Menolong
Ok kot ek? Ngee..~

MamaTisya pun penah kongsi kan pasal backlink ni
http://mamatisya.blogspot.com/2010/12/tips-jangan-kedekut-bagi-backlink.html
MamaRifqy pulak dah pernah merasa kuasa backlink tu sendrik

** Tolong-menolong : amalan yang mulia, ye dak? :) **

nad ~ tetibe tringat lagu yg liriknya ' tangan yang memberi, lebih baik dari yang menerima... '

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...