12 Januari 2011

::: KHUSYUKNYA zakwan! BACA apa tu? :::

Kalu Papa beli surat khabar
Zakwan pun nak nyebuk gak
Terutamanya kat 1 part dlm suratkhabar tu
Kalu bahagian tu dpt kat dia,
Dia takkan kaco Papa @ Mama baca surat khabar, hehe
So, kami dah tau dah..
Sebelum dia mintak, kami bagi dulu bahagian tu kat dia, hikhikhikhik!
Jahat Mama ni! =P

Bahagian mana rase2 nye? :P

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

Hehe.... Iklan kete! :)

Khusyuk dan tawadduk! ^_^


Tapi 1 jek la..
Kena byk bersabar la layan Zakwan ni
Sebab dia teruja nak tunjuk kat kita apa yang dia nampak

Kejap2
'Mama, Mama.. car Papa, kan? car Papa ni...'
(bila nampak lambang Proton tu...)

Kejap2 lagi
'Mama, Mama.. car Wawa!'
(bila nampak lambang Toyota pulak...)

Bila nampak lambang Perodua
'Hu,hu.. car Baba, kan Mama?'

Adeyh...!
Mama ni, tak abes2 la ngangguk2 mengiyakan
Kasik Zakwan teruja lebih lagi
Sebab Zakwan rasa puas hati konon2 nya dia nampak dulu, huhu~!

6 comments:

ieda berkata...

amboi...ada gaya jadi tokey kedai kereta nih..kecik2 dah boleh cam jenis kereta...

maszmadi berkata...

eee pandainye zakwan baca paper..... rajin membaca punca ilmu..... kan

BIONIC WOMEN berkata...

zakwan ni teruja dgn kereta kan?? mesti betul nak jadi engineer nih..
pandai zakwan...teruskan usaha memebaca news paper

cikbedahlaser berkata...

ingt kn wawan nk belikan keta utk mama td.. hehehh

syawalsimpsons berkata...

esok besar boleh bukak bisnis jual kete lak arr..hehhehe...cumil je zakwan ni...x sabar nak tgk syawal lak cam2..

eima berkata...

pandai nye ...
die start kenai lambang kereta ek...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...