24 Januari 2011

:: Kesiannya Zakwan..!! ::


Sebelum ni Mama penah bgtau
Yang Mama dlm proses nak putuskan susu ngan Zakwan
So, hasilnya??

Masih belum berhasil lagi, huhu!
Nape? Sebab Mama tak cukup kuat, uwaaa...!!!
Susah la...
Dok umah berdua jek ngan dia setiap masa 24 jam
Cemane nak elak?


Tapi takdelah 100% tak berjaya
Sebabnya kalu siang tu
Memang Zakwan tak nyusu langsung la
Kalu tido pun, Mama kena buaikan dia

Tapi bile bab tido malam yg susah sket..
Sebab peel Zakwan ni pelik sket, haha!
Suke bebeno menggentel2!! Pecah rahsia Zakwan, haha! :)

Kadang2 tu rasa ksian pun ada
Sebab kadang2 Zakwan nak nyusu
Mama cakap la, ha meh rasa...
Sebelum Zakwan nak rasa tu, Zakwan cakap

'Ma-seh Mama!! Syusyu Mama dap..! Wawan uke..!'
(Mekasih Mama!! Susu Mama sedap..! Zakwan suke..!'

Alahai, ksian sgt2!!!!!
Sebab bila dia dah betul2 rasa, trus dia taknak
Terus Zakwan cakap tak sedap!
Ye la, mana nak sedap...
Mama dah tenyeh2 dgn bawang putih @ halia!

Ada sekali tu,
Cam biasa, Mama dah siap2 sapu bawang putih @ halia
Zakwan pulak nak menyusu
Dia ngantuk sangat2 tapi takmo tido buai
Susu botol pun Zakwan taknak
Bila disua kan susu Mama,
Dia nyusu je dgn rasa2 tak sedap tu sampai tertido!!
Huhu, tersentuh rasa naluri keibuan Mama ni.. :(

6 comments:

amiey lee berkata...

alahai mamazakwan..kta paham sgt2... masa bercerai susu ngan sarah pun sedih sgt... tapi nak wat cmner ashraf pun nak menyusu gak..seminggu lpas sarah tgk ashraf mnyusu slow2 dia tkmau..dia ckp "cap nye" ashraf punye... tersentuh tau... skrg bila sua..dia buat muka geli hampeh tulll

ummiaqeef berkata...

alahaai,siannye la pulak.. aqeef haritu dah x nak coz dia rase pedas.. tp tabiat dia yg suke pegang tu xleh pisah..hahaha

eT berkata...

ada susu lg ker??
dania pon sama...sambil nyusu sambil bergentel sebelah lg...teettt...

tp..lani susu xder pon sbb peggy kan...dania still ngisap lagi...
susah la nk putus susu nih...huhu
eT pon xcukup kuat...

mummy_ayu berkata...

napa nak stop BF? dah ada isi ker?
siannya dia...Iri still BF lagi..ingat nak stop kan dia dlm tahun nie gak la..tak sampai hati la..

ADEEYA berkata...

Huhu susa jugak eh nak putus susu :/

eima berkata...

kesian nye kat wawan ...
klu aku kompom aku nangeh klu wawan ckp yg susu mama sedap tuh...huhu


wawan tido buai lagi ek .. sama cam fahim ...
klu tak berbuai payah betui nk tido ..kena tggu sampai bebetul ngantuk ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...