17 Januari 2011

::: KaMu BuaT Ape Tu ZaKWaN... :::

Main ape kat bawah meja tu..?!

Apa Zakwan buat tu...?
Masa makan pulak tu..!
Time makan, makan aje la sayang........
Tak baek main2 depan rezki

Zakwan.....
Buat ape tu..???
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
ZAKWAN BACA BUKU, MAMA....!!
^_^


Alahai anak Mama ni...
Rajinnya dia......!
Tapi masa makan, kita makan la dulu, ek?
Pas makan kita sambung baca balik...

Zakwan, Zakwan...
Sangat 'macam2' la skrg ni, huhu!
Tapi takpe, Mama suka :)

4 comments:

eima berkata...

comey kan ..die duduk cam tuh... baguih nye die..nk mkn nk baca buku ...fahim langsung tak mo mkn ...pyh...mkn pun kena berkejar2...

ann @ hatiberbunga berkata...

amboi.. rajinnya anak teruna mu ini! ;)

✿etiey erywan✿ berkata...

bagus.. bagus. rajin dan khusyuk mmebaca. harap sampai ke besar lah yer.. amin

BIONIC WOMEN berkata...

wahhhh...sangat ler bagus zakwan..budak2 umur camni memang macam2 kot Nad.
Dhiya skang ni pun duk giler kat buku.
Abis buku yg lama2 pun dia kutip, baca kononnya, padahal dulu pandang sepi..pasatu kata, best ler buku ni mama..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...