10 Januari 2011

::: JaWaPaNNYa iaLaH KaMi Ke....... :::

Hari Sabtu aritu Mama ada tanya kawan2
Cuba teka kami nak ke mana?
Thanks sgt2 pada yg sudi menjawab
Walaupun tak bagi klu yg banyak
Tapi ada jugak yg mengena!
Sabo je la!
Kawan2 mmg terror la bab teka2 ni! ^_^

Syarat pun tak ketat sgt
Ada je yg jawab byk kali
Mama tak kesah pun..
Sbb memandangkan Mama pun tak bg hint yg lebih2

Tahniah la kepada CuteMum ~ MamaZara ~ Mama Dhiya !!!
Sebab jawapan diorg betul :)


Jawapannya kami ke..............................
Rehat2 dulu... Sat lagi Mama habaq mai na! ^_^

** pada yg menang, bg details kt nadyaewani@gmail.com ek! :) **

7 comments:

BIONIC WOMEN berkata...

alaaaa...suspen..adakah mama Dhiya itu adalah diriku??? ker mama dhiya lain nih??hahhaa

Nad @ MamaZakwan berkata...

eily ~ eily la tu, hehehe...kite ada wat backlink ke blog eily tu.. ^_^

✿etiey erywan✿ berkata...

wahh suspen! cepat bagitau.. emsti surpriose + best punya program ni

mamalieyna berkata...

hikhik..kasi suspen lg, pepun pemenang dh tau tu depa menang! hehe..congrate...tak smpt teka pung! huhu..

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis berkata...

alahao camne kita asyik ketinggalan keretapi je bab meneka2 ni...

Cute MuM berkata...

betul yer.. sukanya.. tahniah pada yang menang!

eima berkata...

tak dan nk join..huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...