18 Januari 2011

:: HaMBoi, ZaKWaN..! KeMaiN LaGi..! :) ::

Ewah, ewah...!


Tengok tv ngalahkan Mama, haha!
Kemain lentik lagi badannya menyandar kat Mama ek! :)
Bukan tgk papepun... Drama jek
Khusyuk btul!
^_^

8 comments:

MamaRifqy berkata...

waa..zakwan!sungguh kusyuk sungguh2 nih!!

Wanita Mutalib berkata...

amboi3. :)

BIONIC WOMEN berkata...

hehe..lucu ler zakwan.bertenggek kat mama dia tuh..drama aper tu zakwan?

✿etiey erywan✿ berkata...

ikut sape nih? hah mama sila jawab.......

ummiaqeef berkata...

cewah,posing abis! aweef pun kadang mcm2 gaya dia buat. baring sambil letak tgn bawah kepala tu yg x tahan,slalu sgt dia buat,hehe

eima berkata...

amboi seksi nye dr belakang ...hahah

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis berkata...

wah wah bukan main lagik sama cam balqis la kalo dok tengok TV mama nya jenuh panggil banyak kali idaknya dia nak noleh, lebey2 lagik kalo kartun Tom & Jerry

ayunaufal berkata...

seksi btul ank bujang awk ni.. hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...