24 Januari 2011

::: Gambir Sarawak ~ Pernah Dengar Tak? :::

Ke...... Ada yg penah guna? =P

Masa gi bercuti ke Kuching thn 2003
(time belajar kt UTM dulu)
Kawan2 lelaki sume sebuk nak cari Gambir Sarawak
Kami yg tak reti pape ni pelik la tgk diorg

Ada sorg member baik Mama ni
Sangat la lurus
Disebabkan ada pesanan dari kawannya
Dia selamba badak jek gi beli Gambir Sarawak ni
Banyak tau jual kat tepi2 jalan!
Pas dah beli baru dia tau apa gunanya
Dan nape bebudak laki sebuk bebeno nak membelinya, haha! :)
Malu la...!

Kawan2 tau ke apa gunanya? :)

Actually,
Gambir Sarawak ni adalah sejenis pokok kat Marudi, Sarawak
Habuk daripada kulit kayunya yg diambil
Untuk legakan @ hilangkan rasa sakit atau kebas2
Contohnya masa berkhatan, cabut gigi, tindik telinga
Ataupun kalau disengat unggas @ ikan sembilang

Yang membuatkan dia glamour di kalangan lelaki
Sebab ia melambatkan ejakulasi masa bersetubuh
^_^

Tapi sgt2 la TIDAK DIGALAKKAN tau!!
Sebab sangat dikhuatiri akan kebersihan semasa proses penghasilan
Takut tercemar dek kuman @ bahan kimia
Tak pasal2 karang boleh jejaskan tahap kesihatan si lelaki
Lagi parah! ^_^


p/s :
Mama sekadar nak berkongsi info & pengalaman
Info oleh Dr Mohd Ismail Tamby
Kenal kan? Hehehehe...



~ entry autopublish, harap maklum~

4 comments:

eima berkata...

dah tau dah ..
tp my enPanjang kate tak behs .. hahaha
sbb kebas ..yg besh pompuan je .. die tak mo ...

Izzatul Iman berkata...

bagus la tak digalakkan...

bukan saja dari segi kebersihan, tapi melambatkan ejakulasi tu pun salah satu yang tak best...pada pompuan la...

kalau dah terlalu lame mesti perempuan rasa sakit, tapi lelakinye tak rasa pape...

eB ezrin berkata...

tau... tapi yg paling pemes... abb yg tuh la kan? aduyai

Sidratul Muntaha berkata...

siyes bodoh sape yg cuba..
buat sakit saraf tua2 nnti baru thu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...