08 Januari 2011

::: DaH PaNDai SeLoNGKaR EsBoK eK..??!!! :::

Tau kan 'esbok' tu ape?
Hehehehe...
Esbok ~ Ice box ~ Peti ais


Lately ni, SuperHero yg sorang tu dah pandai...
Sorang2 dia pi dapur, bukak peti ais
Ada aje la yg nak dicarinya

Kebiasaannya lepas kitorang pi shopping brg2 dapur
Masa tu peti ais pun penuh dgn mcm2 lagi, haha!
Termasuk la minuman kegemaran Zakwan

gotchaa.!!!smpi terpejam2 mata kene flash, haha! :)

Tapi yg tak laratnya
Lepas sebotol, sebotol lagi di amiknya
Beli pulak 1 peket ~ 5 botol tu aje
Dalam sehari dah bleh abes!!
Kalu tak mintak lagi, takpe....
Zakwan, Zakwan....




**entry autopublish** :)

2 comments:

BIONIC WOMEN berkata...

bijak2 zakwan..
Dhiya pun camtu, tapi Dhiya ngan milo kotak kecik tuh..
skan ni dah pandai bukan sendiri tau..takutttt, mama dia.

Farra Dhelina berkata...

sama lah dgn anak sy kak, gatai je tgn tu bukak esbok..haihh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...