11 Januari 2011

BeSaR PuNYa....! VeRSi ZaKWaN =P

Aritu ada terbaca kt blog Mama Zara
Yang Zara dah bertukar drypers dr saiz XL ke XXL

Zakwan masih pakai saiz XL
Belum bertukar saiz lagi, hehe...
Tapi sbnrnya Zakwan pernah pakai saiz lebih besar dr Zara pakai!
Tetibe baru Mama teringat, haha! :)
Nak tengok tak? ^_^

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Jeng, jeng, jeng!!!!!!

Hahaha... Besar kan diaper Zakwan?
Ekekekkkekekek....


Aunty Wawa la ni, hampes jek!
Dia kata, bila tgk gambar ni nampak cm Zakwan pakai diaper saiz besar!
Hehehhhehe =P

4 comments:

lily azliyana @ mama zara berkata...

hehehe..yekla..buai ni dh mcm bentuk diapers plak rupenyer..=p

nway, Zakwan mane leh lawan Zara..Zara nye peha gebussss tu yg dh kena pakai XXL..kaki boy mestilah slim + fit kan..hahaha

eima berkata...

comey ...
fahim klu drypes mmg XL tp aku tak mo beli drypers aku tukar petpet L

sbb drypers XL besar gobor sgt ... nampak cam selesa ...

Nad @ MamaZakwan berkata...

mama zara ~ hahaha..tu la pasal..! zakwan takleh challenge ngan zara..hehe :)

kayyana berkata...

heheh. comel sungguh diaper nyer...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...