04 Januari 2011

::: Adeyh, Sakit Kapla..! Dan Misi Hari Ini... :::

Hari ni petang baru dpt update, huhu!
Sebab ape?
Sebab Mama sakit kepala
Denyut2 belah depan, belah belakang..
Adeyh.. Tak larat!

Ksian kat Papa, terpaksa cuti arini
Sebab bawak pi klinik & jaga Zakwan

Pastu arini ada misi jugak sbnrnya
Misi nak stop kan Zakwan dari trus BF, huhu!
Setakat ni (dr pg smpi skrg) Alhamdulillah.. takde mintak2
Tapi suke bebeno la isap2 tangan!
Ksian jugak nengoknye, huhu!
Tapi 'have to' la.. :(

Cemane Mama buat?
Mama sapu ngan halia yg dah ditumbuk2
Bila Zakwan nak je, Zakwan ckp tak sedap!
Tapi susu botol Zakwan still minum gak..
Sehari ada la dlm 3-4 botol
Ok gak la drpd takde langsung, ye dak..
Zakwan ni sbnrnye nak 'ngempeng' jek
(Bak kata orang Jawa)
Nak bagi sedap mulut dia je, utk tido.. utk rehat masa tgk tv
Taktau la mlm nnt cemane
Mama kena keraskan hati gak la..
Kalu tak bila Zakwan nak berenti..
Arini pun Zakwan dah genap 2 tahun 3 bulan
Besor dah anak Mama ni..
Mana bleh syuma2 (bahasa Zakwan ~ susu Mama) lagi.. hehe..

7 comments:

SyUhAdA berkata...

smoga cpt smbuh skit kpla tu ye..

::Mamalyna:: berkata...

penah merasa sakit kepala...
sangat2 tak larat!

ummiaqeef berkata...

gud luck! kite dah berjaya..hehe

eima berkata...

kesian wawan....
tp klu tak benti tak leh gak kan....

nad dah mkn ubat ke....

Hidayah berkata...

ala cian nye tp tu ka dia da beso kannnn...

BIONIC WOMEN berkata...

masa Dhiya dulu, eily isi sirap..pastuh wat muka sakit..bagitau dia, mama sakit nih..hahaha
Dhiya dulu 2thn 1/2 berjaya benti..sian plak pastuh..

Suhana Shahril berkata...

nape sakit pale nad?ada isi ke? ^___^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...