29 Disember 2010

☺♪ ZaKWaN MeMaNg PaNJaNG aKaL... ♪☺

Mmg tak tercapai dek akal! :)
Dalam hati Mama ~ terror gak Zakwan ni, hehe..

Tetibe cam bangga gak la sbb dpt saksikan sendrik
Tumbesaran Zakwan sepanjang 2thn 2 bulan ni
Makin hari makin panjang akal
Ada aje menda @ mainan yg dia nak cipta! ^_^

Tgk apa dia nak buat.....


Kete polis naik bukit, hehe... =P


Ni nak main jenga kot,hehe..
Ngan kotak biskut pun jadik.... :)

Hepi sesangat Zakwan dibuatnya bila dia berjaya tegakkan k0tak2 biskut tu :)
Abaikan punggung Zakwan yg montoks itu, haha!

Tu antara beberapa daya cipta hasil usaha Zakwan sendrik
Tu blum lagi part2 dia ngajuk cakap orang!
Bila Papa panggil Mama, Ayang.. Dia pun sebuk nak ber Ayang2 jugak
Bila Aunty Wawa pggl Mama Yong, Dia ngajuk jugak pggl Yong

Bila bercakap, kena hati2 n beringat selalu
Jangan la terlepas cakap, Zakwan ingat!
Lagi 1, part teriak2, baling barang pun dah pandai dah..
Nak2 kalu dia tak dpttgk kartun! Huhuhu!

p/s : Sape je lagi nak kagum dgn anak kita kalu bukan kite sendrik, ye dak?
('',)

4 comments:

Ya ALya berkata...

cekci nyer vontot zakwan tu yer......

eima berkata...

betui tuh ...
fahim skrg dah pandai conquer tv ..org lain tak leh nk tgk cite dah ... tak bg die bising sgt ...

transformed housewife berkata...

mmg kalau bukan kita yg perasan apa yg anak kita dah boleh buat siapa lg. Lagi bagus kita kena selalu bg galakan utk dia lg kreatif sbb kemahiran tu boleh membantu dia bila dah besar nanti.

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ berkata...

budak2 memang kreatif kan ada je yang dia nak wat, nad tukar tulisan kat blog ek...cam susah sikit nak baca la ke mata kita ni dah berpinar2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...