22 Disember 2010

♥ Thanks PapaZakwan! SaNGaT CoMeL!! ♥

Malam td Papa ajak celebrate
Mama tanya nape awal (patutnya mlm ni la..)
Papa tak nak..
Mama ikutkan aje la.. Kebetulan Mama tak masak lagi
Hehehehe...

Malam td kami ke Alamanda
Celebrate kat Nando's
Seperti kebiasaan setiap tahun, hehehe...
Mula2 Papa nak ajak ke SINI
Tapi Papa cakap, jauh pulak, dah la tgh2 mggu
Kalu weekend takpe la..
Mama pun tak kesah.. Lagipun Mama tak nak Papa penat
Sbb esoknya Papa keje..

Sebelum makan, Papa ajak gi 1 kedai
Mama ckp, nak buat ape??
Papa ckp nak beli hadiah anniversary
Mama rase, Papa dah bagi dah.. (ENTRY INI)
Tapi Papa ckp, takpe.. Lagipun nak gantikan yg lama..
Yang lama...???
Apa agaknye ek.... Heheheheh..

Zakwan yg masih demam.. Tapi dia yg tak sabar nak jalan2! :)

Papa n Zakwan!

Menu kami :)

Rase2nya apa..???
Heheheeheh...
Hadiahnya ialah.....

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Tara...!


Thanks Papa..!
Sgt2 suka! :)


12 comments:

ummiaqeef berkata...

wah congrate! bling2 lah! sakit mata..hehehee

lily azliyana @ mama zara berkata...

Hee..tgk gmbar yg 1st tadi pon dh dapat agak jam tangan tu hadiahnye..=D..nway, cantek jam tangan tuh..bestlah dpt hadiah dr hubby tersayang..=)

eB@mamaAerish'n'Aed berkata...

wahhhhhhhhhhh bestnyer... suker3... :)

Imaan09 berkata...

lamanyaaaaa xjalan2 cni.. cantik..sangat cantik jam tu!
eh..jam kan?ke gelang emas tu??

Nana berkata...

wah beznye...
adiah nye jam ke gelang emas lip lap lip lap hahahah

eima berkata...

yg mana 1 jam ke gelang tuh ...wahhhh
swatch ke

maszmadi berkata...

hepi anniversari nad!! tantek arr jam tu..... musti mahal kan, swonoknyer.. hm, jam ke gelang..... tapi nampak jam tu lagi baru dari gelang..... hehe

izz berkata...

amboi boi boi..
dpt jam baru..
eh wawa pun kat alaamnda gak mlm td!

[-suziey-] berkata...

wow soooooo sweet...hiks..bestnye la hai..senyum smpai ke tinge la ye nad:p

mummy_ayu berkata...

silau la..he he he.tapi tul gak..hadiah nya jam ke gelang..?
apa pun dua2 best..

eT berkata...

bestnyer..nk gak leh..hehe

EiJa ZaQuaN berkata...

wah bestnye dpt hadiah anniversary..mmg cantik hadiah jam tgn tu..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...