29 Disember 2010

♥ ♥ PoN-PoN..!! SaPe NaK TuMPaNG? ^_^ ♥ ♥

Zakwan nak bawak pi jalan2 ni, hehehe.. :)

Ingat lagi tak dgn kisah ini dan yg ini?
Jumaat lepas, Zakwan dah face to face dgn buah hati barunya
Kemain syiok la Zakwan! :)
Sengih jek memanjang! Hehehehe..
Tapi kesian, dapat main kejap jek
Sebab mlm nye dah balik kampung

Zakwan pe lagi..
Asek dok teringat jek la kat buah hati baru dia tu
Sket2 "nak balik umah Wawan, nak balik umah Wawan"
Lepas 5 hari baru dia dapat jumpe balik
Memang tak layan la Mama pggl mandi ke, makan ke
Asek dok main jip ni je...

p/s : Alhamdulillah, Zakwan suka.. Tak macam yg ini, huhu! ^_^



6 comments:

eima berkata...

byk tul mainan wawan kan .. besh tul ...dulu kite kecik tak merasa semua ni ...

seat ade brape ??
nanti adek wawan bleh tumpang kan ...
insyaallah...

::Mamalyna:: berkata...

acik nak tumpang bleh? tp pehtu konpom zakwan terjatuh ke belakang, hehhee... muatan terlebih..

Amy Syaquena berkata...

wah habis suka la dia erk...aunty nak tumpang boleh..

@e_da berkata...

bestnya... suka sgt zakwan ya.. auntie pun nak beli kat mika sebab mika suka sgt stereng.. heheh

[-suziey-] berkata...

hiks..comelnya keta..pon pon..klu nk tumpang nk dok mana yek..ekekek:D

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ berkata...

wah suka wawan dapat menan baru lagik ek, rajin mama nya belikan...cantik2 auntie suka nak pinjam boley

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...