22 Disember 2010

::: Ngeh, Ngeh, Ngeh... KaiN RenTang :) :::


M.E.N.A.R.I.K!
^_^
Bagi Mama la ye..
Bagi org lain, Mama tak pasti..
:)

Biasanya kalu nak pi kenduri kawen,
Mesti kita tercari2 papan tanda, kan?
Ala, papan tanda yg ada nama pengantin tu
Yang diorg letak setiap simpang
Nak menghalakan ke umah pengantin
(Ada tu letak 1 papan tanda jek!)
Pastu tercari2 la ikut map yg dlm kad kawen
Bagi yg tak biasa, dok panjang2 kan leher la tercari2 nama jalan @ simpang!
Tu Mama punye keje la tu, sbb Papa drive aje!
Hehehehe....

Tapi time kitorg dulu,
Belah Mama, Atok Zakwan buatkan, hehe..
Atok Zakwan akan letak nama pengantin dgn nama tuan umah skali
Contoh Nadia & Zaini (tuan umah : Hamidi & Normah)
Ye la,
Kalu kawan2 Atok @ Nenek Zakwan
Diorg senang la cam..
Ooo, anak Midi ngan Normah

Tapi kalu belah PapaZakwan,
Agak menarik sket
Sebab diorg siap watkan kain rentang! (gmbr atas)
Keh, keh, keh..!
Cam klakar pun ada sbb beso sangat! =P
Tapi sgt menghargai effort diorg utk buatkan banner tu, hehe

TQ to adik2 ipar, haha!

5 comments:

Izzatul Iman berkata...

tulisan pun comel lote je...huruf besar, huruf kecik... hahaha... menarik!

tapi kat JB ni tak nah jumpa lagi le orang wat gini...

eima berkata...

tak penah lagi jumpe kain rentang camni ...hahahha 1st time ...
mmg kreatif senang org nk cari ...

Hanis Azla berkata...

gerenti tak sesat dan tak tersalah rumah klu dah ada kain rentang macam tu.. good idea ni..

eB@mamaAerish'n'Aed berkata...

comei jerk... tulisan lawo... kaloe B yg wat ntahla... cakar ayam... >_<

Hezesuze berkata...

ni kain rentang buatan sendiri nie..jimat kos haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...