23 Disember 2010

::: NaZak ATas kEaLPaAn SenDrik, Uwaaa...!!! :::

Dah lama Mama bersama dgn dia...
13 tahun!
Sangat lama..!
Selama 13 tahun tu, dh brape kali tukar bateri, baiki, tukar bateri
Tapi Mama tetap tak serik
Sebab Mama sgt2 sayang pada dia, huhu!
Dan sbb dia jugak Mama penah menang contest! huhu!

Tapi sbb kealpaan Mama sendrik
(Padan muka, huhu!)
Dia dah nazak sekarang...
Sedih banget!!!

Dah berapa lama Mama gi jalan2 tanpa dia
Sangat tak selesa kalu dia takde!

Mama nak beli sbg ganti tp Papa tak kasi
Papa kana nanti, nanti, nanti..
Patut la Papa ckp gitu
Rupa2nya Papa nak belikan!
Thanks Papa sbb memahami....

'DIA' (Jam itu) yg sedang dirawat, huhu! ~

9 comments:

::Mamalyna:: berkata...

takpe... pehni boleh tukar2 jam..

eima berkata...

besh nye dpt jam baru ...
dulu tak suka pakai jam .. sbb hantaran tatau nk letak ape ...
bubuh je jam .. skrg klu tak pakai jam tak lengkap ....


lama nye jam tu 13 tahun ... huiiisshhh tahan tul l a

Nad @ MamaZakwan berkata...

@::Mamalyna::

mamalyna, kalu jam ni dah sehat, bleh la tukar2, huhu!

Nad @ MamaZakwan berkata...

@eima

tu la, kalu budak dh tingkatan 1 dah tu, hehe..

eB@mamaAerish'n'Aed berkata...

ciannyer... eb simapn gik jam dari skolah rendah dolo... ;p
sayang

LyNn HaMzAh berkata...

bagusnya mama sebab lama pakai jam tu...banyak jasa jam tu ek...

Ya ALya berkata...

dah dapat kan dr papa jam tu kan...heheheh

Amy Syaquena berkata...

As'salam..

banyak jasa jam tue ..

firahadifa berkata...

betul2 ... rase sedih je bile jam kesayangan kite rosak kan.. macam x dapat nk gantikan ngan yg lain

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...