29 Disember 2010

♥ ♥ Nak MaiN TeKa2 LaGi TaK? ^_^ ♥ ♥

Tapi idak le ada hadiah tau..! Hehehe..
Hadiah pemenang2 aritu pun tak abes pos lagi
Next year pulak ek! Jgn riso, 2-3 hari jek lagi dah next year =P

Teka2 ni saje je suka2
(Karang, kalu tetibe Mama terbekenan nak bg hadiah ke.. Tuah kawan2 la yek, :P)

Soalannya ialah...... :

Jom aunty2, kite tgk soalan Mama nk bg... :)


Dalam byk2 nama anggota badan,
Bahagian mana yg paling panas dan paling manis?


Mama nak tau jugak sebab kawan2 pilih jawapan tu tau! :)

Jawab jek kat entry ni
Kalu takde jawapan yg btul, kul 9mlm karang, Mama tutup teka2 ni
Tapi kalu ada yg jawab btul, Mama akan terus tutup la ek
Nanti Mama akan bgtau kemudian kalu ada yg jawab btul

Selamat memerah otak! ^_^

7 comments:

Nana berkata...

mulut kot hehe

eima berkata...

tah la ..tak dpt pk ..
ketiak kot ...

episodkasih.blogspot.com berkata...

nak cuba gak..

ermmmm rasanyer mulut kot..
coz mulut paling manis berbicara panas bile kita rasa tersentap ngan kata2 nista... :)

adda berkata...

betul..betul.. rasanya mulut laa.. sebab mulut manis maksudnya berkata2 yg sedap telinga mendengar spt pujian etc. kalau mulut cakap menda2 yg tak elok terasa panas aje ati yg mendengarnye kan

eT berkata...

mulut gak kot..hehe

SyUhAdA berkata...

muka atau mulut kot..

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ berkata...

alamak bab teka teki ni yang lemah ken apikir dulu la pulak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...