29 Disember 2010

::: iSK, iSK.. oPaH, CePaT2 SeMBuH, Ya! :( :::

Isk, isk..
Opah, opah cepat2 baik tau!
Kami rindu kat nasi goreng cili padi yg Opah buat
Mmg 'mabeles', tiada tolok bandingannya
Opah kuatkan semangat, ok!

Opah Mama aka Onyang Zakwan masuk hospital 26/12 aritu
Masa tu kami sume kat Jitra
Naseb baik ada mak & pak sedara

Aritu (24/12) Opah nak berjalan ke dapur
Tah cemane Opah tak balance masa berdiri
Dah terjatuh ke dinding
Bile lepas jatuh, Opah tak leh berdiri @ berjalan
Kalu baring pun takleh luruskan kaki, kene mengerekot
Ajak pi hospital @ klinik, Opah taknak
Dah Opah taknak, sume pun senyap je la..

Tapi bila Opah ngadu sakit sesangat
Terpaksa jugak la bawak ke hospital.. Naik ambulans lagi!

Rupa2nya tulang pinggul Opah dah retak
Pastu doktor cakap kene wat operation utk masukkan besi
Doktor cakap,
Akan ada gak komplikasinya walaupun dah operate nnt
Sebab Opah pun tua (79thn)

Esok (Khamis) Opah jalani pembedahan tu
Moga Opah selamat sebelum dan selepas operate
Moga Opah beransur2 sehat jugak, huhu!

p/s : Mama rindu Opah yg dulu!!! :(

7 comments:

Jieda berkata...

semoga opah cepat sembuh.umur opah sebaya dengan ibu mertua saya.

Miss Zymah berkata...

semoga opah cepat sembuh!!

sis, zai dah dapat dah hadiah aritu..
thanks ye!!

Ya ALya berkata...

semoga cepat sembuh...amin....

mamalieyna berkata...

oooh zakwan ada onyang eh..harap2 semuanya berjln lancar n onyang zakwan sihat semula k! Aminn...

mummy_ayu berkata...

ala ciannya..
semoga opah cepat sembuh!!!
and semoga semuanya selamat..amin!

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ berkata...

semoga opah wawan cepat sembuh seperti sedia kala amin

Tanpa Nama berkata...

tiba-tiba lak arini terase nak tgk pic opah kat entry kak yong..rindu!. + rindu nasi goreng opah gak !..

-ANA-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...