26 Oktober 2010

::: ZaQuAn+AYu SeLaMat Dah... ZakWan MaMa BiLa PuLak?? =p :::

Hahaha...!!!
Jangan dok berangan la Mama, weh...
Anak teruna tu baru jek 2thn
Dah memandai2...
=p

Selamat bertunang la ye
Pada Zaquan Adha & Ayu Raudhah :)
Semoga berkekalan ke jinjang pelamin
Dan trus berbahagia hingga ke Syurga
:)
Mama baca kat SINI kesah pertunangan dorg

gmbr kredit to murai


Pada Zakwan Afif Najmi,
Belajar2 rerajin dulu ye, sayang....
;)
Turn Zakwan laaaaaaaaaaama lagi, insya-Allah
Hehehe......

Ada gaya pemain bola tak?
Berangan la Mama mlm ni bermenantukan artis
Kahkahkah..!! =p

4 comments:

Hezesuze berkata...

ekekekek opkos ler turn Zakwan lambat lagik kan uols..tapi kalo dah tiba masanye camne agaknye reaksi uols kan...hehe

maszmadi berkata...

hm, berangan dulu la mama zakwan sekarang ni kan, moga2 suatu ari nnti zakwan akan realisasikan angangan mama tu..... sape tau kan?? hehe

Momma Mia berkata...

hikhikhik... mama zakwan nak juga menantu ke??? gaya dah ada cam pemain bola tuh, boleh digilap lagi

chugie berkata...

huhuh.. zaqwan kecik lagi lah mama oi..

tahnaih tuk pasangan tu.,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...