22 Oktober 2010

::: TaMat SuDah RiWaYaT SeEKor JOFRI Da 5th... :::

Pada yg mengikuti citer2 Zakwan,
Ingat tak KISAH ni?
Takpun KISAH yang ni..

Utk pengetahuan,
JOFRI da 5th ni
Ikan laga kesayangan Zakwan
Actually
Sejak bela ikan laga yg pertama
Memang Mama letak nama Jofri
Tak tau la nape, hehe..
Maybe sbb penangan Drama Manjalara kot..
Sampai la ni,
Dah 5 kali bertukar la dah ikan..

Dan yg ke-5 ni pun
Mengalami nasib yg sama la jawabnya
Dah selamat jadi arwah dah..
Zakwan tak tau ni..
Kalu dia tau, sure dia pelik nape ikan ni timbul & terbalik je..
Hehheeh..
Maknanya, misi Papa la membeli yg baru ptg ni
Huhuhu~

Kenangan.... ;)

3 comments:

eima berkata...

ikan laga paling lama penah idup yg aku penah bela adalah 3 tahun ... pastu mati sbb aku bg makcik kat opis tolong jg sbb nk cuti bersalin ... sabo je la ..

yg kat umah tuh ..bela tak sampai sebulan kiok ..tgal sekor... tak mo mkn mkn dedak merah bulat2 tuh .. nk mkn ulat kering je ..mencik ...

Cik_Noor berkata...

zakwan minat ikan yer

adda berkata...

mesti zakwan sayang jofri ni kan.. kalau dia tau mesti dia sedey ikan dh mati huhuu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...