31 Oktober 2010

::: SAYUNYA mama bila tengok ZAKWAN & POOH :::

Hari Selasa mggu lepas
Mama gatai ajak Papa gi Jusco Bukit Tinggi
Mama terasa macam dah lama sgt tak gi shopping
Kebetulan Jusco ada sale pulak tu
Hehheheh..
Mama lagi seronok bile Papa pun setuju ;)

Bila jalan2 kat bahagian baju2 budak,
Konfem la tak bleh sekejap
Sure berjam2..!
Elok dah pilih baju2 utk Zakwan
Lalu tepi rak baju brand Disney
Bleh pulak Mama terasa cam Zakwan takde!!
Huisy, kalut dah Mama..!!

Rupanya2,
Mama tak perasan yg anak Mama sorang ni
Dah dok bersila bersembang2 dgn bestfren ;)
Sape lagi kalu bukan Winnie the Pooh :)
Sayu hati Mama bila tgk Zakwan lagu tu, huhu!


Kejap je.. Trus Mama tarik Zakwan
Kang lagi lama pulak Zakwan dok bersila atas lantai tu
Dah abes bayar sume, Papa dah ngadu lapar
So, disebabkan Mama yg ajak Papa kluar,
Mama pun dgn senang hati la nak blanje Papa & Zakwan ~ Shiva! :)

Kalau nak tau, Shiva ni perkataan ciptaan Zakwan! :)
Shiva ~ fast food (Mc D, KFC..)
Asal nampak je lambang, trus Zakwan jerit..
'Shiva! Shiva!' =p





7 comments:

Akma berkata...

alolo..cmel nyer mke zkwan mkn fries...so kiuttt..

mzhany berkata...

owhh shiva yer...unik jugak hehee

BIONIC WOMEN berkata...

kalau zakwan ngan pooh, dhiya plak ngan mickey..kalau jumpa gambar mickey besar2 gitu kompom dia bercakap kat situ..huhuhu..imaginasi bebudak...eily pun suka g bukit tinggi, xder org sangat, aman jer..hehe
shiva..wahhhh...perkataan baru tu, mane zakwan jumpa tuh??

Eryati berkata...

erm..cian zakwan...erm..dia suka tengok gambar boy ngan pooh tu

mama rifQy berkata...

hehehe..Shivaa?? pelikk!!hehehheee

Hezesuze berkata...

uiks..awat tak tepon?? bleh kita jumpa kan....huhu

eima berkata...

haha lawak la zakwan nih ...
zakwan ngan fahim sebaya cuma fahim tua sebulan je ... diorg ber2 byk persamaan...
zakwan fav cartoon pooh
fahim fav cartoon mickey


zakwan fast food - shiva
fahim fast food - fries

hahaha lawak tul la ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...