16 Jun 2010

::: HiLaNg KaPLa..!! :::

Zakwan, Zakwan...
Bikin jantung Mama luruh je tetiap hari, huhu!
Ada je menda2 pelik dibuatnya
Kalu sehari takde apa2 maknanya Zakwan tak sehat la tu..
Tetiap hari jugak Mama kena mkn gula2 sakit tekak
Dequadin tu, huhu..

Contohnya cam smlm...
Mama dpt hadiah dr Nenek Zakwan
Hadiah dari Vietnam :)
Nenek Zakwan gi holiday aritu, tgglkan kami, huhu! :(
Hadiahnya ialah 2 pasang patung sebagai fridge magnet ni..
Comel jek..
Sebelum ni jgn harap la nak ada hiasan kat peti ais tu..
Sekarang dh ada mcm2! :)




Nak dijadikan cerita..
Zakwan yg sangat bertuah itu
Dengan senyap2 telah main2 dgn ini fridge magnet
Mama tak perasan langsung!
Alih2 ini lah yg terjadik....
Uwa...!!!!!!!!



Mama punye jerit,
kalah Jaclyn Victor.. Haha!!
Sabo jek la..
Elok2 ada 2 pasangan, tggl 1 pasangan..
Pasangan yang kuning, pompuan nye ilang kepala
Pasangan yg putih, lakinye pulak yg takde kepala
Tah cemane Zakwan ni bleh baling menda alah ni
Sampai dua2 takde kepala...



At last,
Tggl la pasangan yg ini
Harap2 nya Zakwan tak buat hal secara senyap2 lagi la pasni, huhu!

2 comments:

Joo Joo Craft berkata...

hehe..sabar je la ye sis.budak2 camtula..tengok benda2 comei2 cute2 ni..dorg pon naik geram.. even kepala dh tanggal..mcm cute gak tu tgk hehe (*_*)

JaSSNaNi berkata...

comeyyyy nye FM tu... wow... camni gaya.. mesti anak2 suka.. depa wat main lah.. kang mak dah jadi singa.. baru takut.. lari semua.. hahahaha.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...