22 Jun 2010

::: BuKu BaRu ZakWan =D :::

Ari Sabtu lepas,
Sebelum kami gi rumah Aunty Wawa,
Kami singgah Alamanda kejap (kejap la sgt, heheh...;P)

Sebenarnya dari kt umah lagi Mama dah ckp kt Papa
Nak gi Alamanda nnt,
Nak singgah MPH beli buku Zakwan

Mama suka belikan buku2 utk Zakwan
Saje nak biasakan Zakwan dgn buku2 :)

Macam Atok Zakwan buat kt Mama dulu
Tak semestinya jadi ulat buku
tp at least, dpt pupuk minat Zakwan supaya suka baca buku

Alhamdulillah, cara Mama ni membuahkan hasil :)
Zakwan mmg suka buku2.. Lagi2 yg colourful :)

Dan yg paling best, MPH tgh wat sale
byk la buku2 utk kanak2 yg murah2


Beli 3 buku Barney ni dengan harga utk 2 buah buku shj :)
Zakwan suka buku2 ni, sbb dia ingat Barney ni Dibo the Gift Dragon tu kot ;p


Yang ni pulak dpt diskaun 50% utk 1 buku..
Lepas diskaun RM15!
Cam tak caya je..dah la kulit tebal

5 comments:

Imaan09 berkata...

beshnyee..adik ruhil imaan nak pinjam, boleh x zakwan...
zakwan baca buku tau, jgn conteng2 n buat taik lalat lak..hehe

Nad @ MamaZakwan berkata...

hakhakhak!!!lawak la ibu imaan! :P

mamalieyna berkata...

ni zakwan baca ke mamanye yg baca..hehe..banyak tuu..mesti happy zakwan ni! ^_^

Nad @ MamaZakwan berkata...

mama yg baca...zakwan tgk aje..hihihi ;p

lily azliyana @ mama zara berkata...

bestnye Zakwan dpt banyak koleksi buku baru..=D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...