01 Mac 2010

Zakwan's New Look :)

** Papa : Sedihnye, Zakwan nak potong rambut! :( **
** Zakwan : Macam mana la rupa aku nnt? alahai, risaunye.. **
** Papa : Zakwan nak potong rambut yg mcm mana?
Zakwan : Yg no. 1 la, Papa.. **

** Selamat dah rambut Zakwan, huhu! **

** Hai kawan2!!! Ini la rupa baru saya! :P **
Sedih sebenarnye nak bg Zakwan potong rambut tu..
Tapi ksian tgk die, rambut dh pjg sgt.
Pastu sekarang ni musim panas plak tu, lagi la dia rimas nnt.
Mama la ni, nak sgt rambut Zakwan pjg tutup telinga mcm org Korea! <<>




6 comments:

mamalieyna berkata...

hehe..same like arif la..but arif potong bg pendek jer, takde la sampai cam abg zakwan ni..^_^,,..pepun t0tap encem kan zakwan..

NURUL berkata...

alamak!Mawi style la!!hehe...

Dee Jaa berkata...

COMEYNYER~!!!!!!
^_^

Aiyu berkata...

wah,machonya zakwan dgn rambut baru...

MamaAdwanEncem berkata...

hahahaha... zakwan leh geng ngan adwan.. cuma beza adwan ade jambul di depan hehehe...

lin pun nak gak tgk rambut adwan panjang kerinting cam tajul dunia baru... tp tak tau lagi kerinting ke rambut dia...

musim panas ni mmg better rambut anak pendek.. tak rimas, panas...

PapaMama Zakwan berkata...

mamalieyna: bestnye kalu dpt zakwan cam arif.diam jek ms potong rambut..zakwan tgk tukang gunting tu je pun dah melalak..susah!tu sbb tak penah potong pendek..slalu botakkan aje

nurul/dja/aiyu: tenkiu2.. :) mawi ni bukan raja sms tau,hehe!

mamaadwanencem: wa,rambut adwan kerinting ek..mesti cam tajul kn?hehe..tu la,panas2 ni ksian plak kalu biar rmbut budak pjg2.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...