01 Mac 2010

Zakwan 'diganggu'.. :(

Rasa macam dah bersawang dah blog ni walaupun baru 3-4 hari takde upload apa2. Melayan kerenah Zakwan yg kejap demam minggu lepas memang mencabar hati dan perasaan, huhu! Nak kata demam tak jugak, tp badannye panas. Walaupun panas, tapi tetap aktif!

* Tak sehat, tetap senyum masa bergambar! :) *

* Jgn sampai Papa tau Zakwan main taip2 ni..
Sebab Zakwan tak sehat je Mama layankan Zakwan main taip2 ;p *

* Hasil nukilan Zakwan Afif Najmi ;) *

Yang peliknya, kalau arini panas, esok dah kebah, karang tgk2 esoknya lagi panas balik. Pastu malam pulak kul 9.30 tido, kul 1-2pg bgn balik nanges2, merengek2 nak tgk Playhouse Disney. 2-3mlm jugak dah macam ni.. Memang Papa & Mama sgt letih, tak cukup tdo!
So, Papa xtahan, bawak Zakwan gi Darulssyifa' Bangi & Banting. Ustaz bg air suruh minum n mandi. Rupa2nya Zakwan telah 'diganggu'!! Ksian sangat tgk Zakwan yg meraung2 masa berubat aritu.. Patut la seminggu Zakwan tak ceria, rupanya Zakwan susah hati ye.. Ksian anak Mama ni.. i-Allah, nanti Zakwan sembuh ye.. Minum air Ustaz bg tu selalu tau.. Sayang Zakwan!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...