20 Mac 2010

2nd Cuti2 Malaysia! =)

Salam..

Mama baru lepas menterjah blog2 yg join contest Mama ni. Alhamdulillah, sehari 20 org yang join. Terima kasih byk yang sgt2 tak terhingga! :) Ada 21 hari lagi ni menjelang tarikh tutup. Mak aih, terasa lama la pulak, haha! Gmbr2 baby tgh tido tu sgt2 la menenangkan hati.. Cemana la encik juri nak pilihnya nnt? Kalau Mama pun pening, apa lagi la encik juri yang tak bertauliah tu..hehe ;p



2-3 hari ni, Mama tak dpt la nak teruskan aktiviti menjenguk blog2 peserta (kalau la ada lagi ;p) Sebabnya, Mama n family nak gi Cuti2 Malaysia!! Yeay..! Kali ke-2 utk Bulan 3 ni, hehe

Kali ni pegi dgn 1 family Mama. Atok, Nenek, Mama, Papa, Zakwan, Aunty Lala, Baba Yeop, Baby Adib n Aunty Wawa. Gi Kuantan je.. Tapi sgt bermakna sebab ni kali pertama kami semua berkumpul utk pegi bercuti :)

Semoga dipermudahkan perjalanan dan perancangan kami.. Aminn..



Da.... Happy Weekend! =)

4 comments:

zh-ena berkata...

selamat bercuti

selamat pergi dan selamat kembali
pasti byk citer yg akan diborakkan :D

zaza berkata...

amin

AyyaD ArieyannA berkata...

Hai, mama zakwan. Saya baru jek join contest Sleeping Cutie. Harap sempat laa view ye!

Hehe... Anyway, selamat bercuti. Syioknye dapat jalan2 ngan family, kan... :D

PapaMama Zakwan berkata...

zh-ena / zaza / ayyad arieyanna :
tenkiu2 n alhamdulillah selamat dh smpi umah :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...